12 648-56-37 533 440 270 ssp3@poczta.onet.pl

Wycieczki

maj

Po weekendzie majowym trudno wrócić do szkoły. Może dlatego wychowawcy klas IV, V i VI zaplanowali na 4 i 5 maja wycieczki. Publikujemy relacje z tych wyjazdów.

Na Zaczarowanym Wzgórzu

Wycieczka klasy IV i V na Zaczarowane Wzgórze odbyła się 4 i 5 maja. Gdy tylko dojechaliśmy i zakwaterowaliśmy się, rozdzieliliśmy się na klasy, a następnie poszliśmy na spacer. Dowiedzieliśmy się tam, jak na różne sposoby pozyskiwać wodę. Potem zjedliśmy obiad i udaliśmy się do lasu, by rozpalać ogniska, wspinać się w deszczu na błotnistą górę i zbiegać z niej, chlapiąc błotem na wszystkie strony. Następnie czekała nas jazda konna, zwiedzanie mini zoo i podchody. Potem upiekliśmy na ognisku kiełbaski i wysłuchaliśmy wykładu o sowach żyjących w Polsce. Dodatkową atrakcją był nocny spacer po lesie i nasłuchiwanie tych pięknych ptaków.
Drugi dzień zaczął się od robienia masła i śniadania, a zaraz po nim były gry i zabawy na podwórku przed ośrodkiem. Następnie czekał nas bieg przełajowy z kompasem i budowanie szałasu. Potem strzelaliśmy z procy, dmuchawki i łuku. Wszyscy porządnie zgłodnieli, więc udaliśmy się na obiad, a po jedzeniu poszliśmy do lasu, by układać obrazki z rzeczy, które tam znaleźliśmy. Niestety nasza wycieczka dobiegła końca, więc spakowaliśmy się, pobawiliśmy się na placu zabaw, pożegnaliśmy konie i wróciliśmy do Krakowa. Ja uważam ten wyjazd za bardzo udany, czas maksymalnie wykorzystany, a buty najbardziej ubłocone.
Natalia Moskwa klasa V

W Dolinie Będkowskiej

Kiedy piąta i czwarta klasa były na Zaczarowanym Wzgórzu, cała szósta klasa ze swoim wychowawcą, panem Książkiem, i dodatkową opiekunką, panią Bobińską, pojechała do Doliny Będkowskiej. Po godzinnej wędrówce zabłoconą drogą zobaczyliśmy ładny widok na skałę o oryginalnej nazwie Dupa Słonia. Stamtąd było już kilkanaście metrów do Jaskini Nietoperzowej. Jej zwiedzanie oceniam bardzo dobrze, pan przewodnik mówił niezwykle ciekawie o zwierzętach, które kiedyś tam zamieszkiwały i które tam nadal mieszkają. Wycieczka była bardzo interesująca, po drodze podziwialiśmy piękne widoki