12 648-56-37 533 440 270 ssp3@poczta.onet.pl

Zielona szkoła 2016

maj

Dni od 21 do 25 maja uczniowie spędzili na wycieczce. Tym razem pojechali aż na Mazowsze. Program był bardzo urozmaicony, obejmował zwiedzanie zabytków i muzeów (Żelazowa Wola, kościół obronny w Brochowie, Nieborów, Muzeum Kinematografii i Muzeum Fabryki Manufaktura w Łodzi), spacer po Puszczy Kampinoskiej, warsztaty (tkanie na krosienkach i drukowanie wzorów na tkaninie w muzeum w Łowiczu) i gry terenowe (detektywistyczna i ekonomiczna w łódzkich muzeach). Nie zabrakło dyskoteki i ogniska z kiełbaskami. No i znacznie więcej niż zwykle czasu spędzonego w towarzystwie koleżanek i kolegów. Klasy I – III uczestniczyły w skróconej, trzydniowej wersji wyjazdu.

Mamy nadzieję, że uczniowie wrócili pełni wrażeń, wypoczęci i zadowoleni. A w tym tygodniu atrakcji ciąg dalszy, wszak 1 czerwca Dzień Dziecka. Teraz udzielimy głosu uczestnikom wycieczki. Oto co na naszą prośbę napisali. Chcieliśmy oddać ekspresję i charakter wypowiedzi, dlatego zachowaliśmy oryginalny styl.
Na wycieczce bardzo mi się podobało, zwiedziliśmy Muzeum Chopina, Muzeum Haftu w Łowiczu, skansen koło Łowicza, a także mały kościół. Moim zdaniem wycieczka była bardzo ciekawa. (głos anonimowy)
Według mnie ta zielona szkoła była bardzo fajna. Zwiedzania nie było bardzo dużo, ale mieliśmy dużo czasu dla siebie. To była jedna z najlepszych zielonych szkół. (Kajtek z klasy VIa)
Bardzo dobrze się bawiłam z moimi przyjaciółmi. Były tam piękne zabytki. Najbardziej podobało mi się w Muzeum Kinematografii. Mieszkaliśmy w ładnym ośrodku, w którym w niedzielę odbyła się dyskoteka. (głos anonimowy)
Najbardziej podobało mi się w Muzeum Kinematografii. Ogólnie cała zielona szkoła była super. I bardzo fajne było to, że spędzałam dużo czasu z kolegami. (Nell z klasy IV)
Podobało mi się w Muzeum Kinematografii, chodzenie po puszczy i Łódź. (Filip z klasy IV)
Na zielonej szkole nasz hotel był bardzo ładny, przestronne pokoje, duża łazienka i piękny ogród. Gdy byliśmy w Łodzi, podobały mi się obydwa muzea i gry terenowe. Wygodne siedzenia w autokarze. (Olek z klasy IV)
Najbardziej podobała mi się wycieczka po Kampinoskim Parku Narodowym. Można było się dowiedzieć wielu informacji na przyrodę, a kiełbaski były pyszne. Najgorsze były podróże autobusem, bo było bardzo gorąco. (Kuba z klasy V)
Plusy – dużo zwiedzania, dobry hotel. Minus – za mało przerw na stacji benzynowej. (Kamil z klasy IV)
Na zielonej szkole najbardziej podobało mi się to, że byłem z nową klasą. To była najlepsza zielona szkoła w moim życiu!! (Bartek z VIb)